Simbol mojega delovanja

V simbolu sem združila znanje, ki ga zajemam v svetovanjih, procesih, meditacijah in vadbah, z namenom, da bi se ljudje obrnili vase, se začeli zavedati svojega potovanja, vse do prebujanja in notranje blaženosti duše.

Konica - oko pavjega peresa

Osnova je konica pavjega peresa, ki predstavlja božje oko in notranji vid, skozi katerega vidimo resnico življenja in bivanja. Njegov globji pomen je neskončnost. Povezuje nas z najvišjim znanjem, blaginjo, čistostjo, milostjo, videnjem, modrostjo, božansko ljubeznijo, pogumom, močjo, pravičnostjo in končno duhovno zmago. Poglobitev v vzorec pavjega očesa predstavlja poglobitev vase, v globine zavednih in nezavednih delov.

Plasti predstavljajo načrt za postopno odkrivanje samospoznanja, sestavljeno iz 5 ovojev, ki jih moramo prebiti, da pridemo do sredinske blaženosti, do celovitosti. V sanskrtu se imenujejo Koshe.

1. OVOJ HRANE

Annamaya Kosha

Anna pomeni hrana. Ta ovoj je naše fizično telo in je najgostejši od vseh. Ustvarja ga hrana, ki jo zaužijemo. Vključuje kosti in tudi tkiva, ki tvorijo mišice in organe. To je najnižja vibracija nas samih. Tu se energija strdi v materijo in je sestavljena iz petih elementov. Je struktura, ki vsebuje tako prano kot zavest.

2. OVOJ PRANE ALI
ŽIVLJENJSKE ENERGIJE

Pranamaya Kosha

Prana pomeni energija. Ta ovoj je naše energijsko telo, vitalna življenjska sila, ki se premika po telesu. Sestavljen je iz diha in petih vrst prane, ki nadzorujejo različne funkcije v fizičnem telesu. Prana je tista, ki skrbi za pretok krvi, prenaša impulze po živcih, kroži tudi med fizičnim telesom in drugimi subtilnimi telesi s pomočjo energijskih linij. Je v obliki vitalne, mentalne, psihične in duhovne energije.

3. OVOJ UMA

Manomaya Kosha

Mana pomeni um. Ta ovoj je sestavljen iz naših misli, občutkov, uma in čustev. To je omejeni um s katerim dojemamo svet in vse kar se nam dogaja s pomočjo petih čutov.

4. OVOJ ZNANJA ALI MODROSTI

Vijnanamaya Kosha

Vijnana pomeni subtilno znanje ali modrost. V tem ovoju se zavedanje telesa in uma izgubi. Prevlada intuitivno znanje v višji ravni zavesti v katerem delujemo iz modrostnega dela sebe. Posledično se višji um obrne vase k duši, išče višjo resnico in večno središče zavesti.

5. OVOJ NOTRANJE BLAŽENOSTI

Anandamaya Kosha

Ananda pomeni blaženost. To je duhovno telo, kjer končno postanemo eno z našo dušo in dosežemo samospoznajo. Odseva blaženost duše. Te blaženosti ni mogoče doseči s čutili, umom ali intelektom. Je rezultat harmonije vseh drugih ovojnic. Ovoj je povezan z nezavednim, nadzavestnim umom.

Kleshe

V ovojih se srečamo z blokadami in 5 ovirami, ki nam zaustavljajo pot do notranje blaženosti in jih moramo preseči. V sanskrtu jih imenujemo kleshe:

1. NEVEDNOST
Avidya Klesha
je pomanjkanje zavedanja naše prave narave. Je pretirana navezanost na telo, ki vodi do upiranja spremembam, do različnih želja in bolezni.
2. OKLEPANJE ŽIVLJENJA
Abhinivesha Klesha
je ovira, ki se pojavi, ko ne izvajamo nadzora nad svojim umom. Zanašamo se na nemirni um in zaradi tega trpimo. Pomeni strah pred smrtjo.
3. EGO
Asmita Klesha
izhaja iz želje po posvetnih užitkih.
4. NAVEZANOST
Raga Klesha
izhaja iz navezanosti na materialno, iz želje po bogastvu, materialnih predmetih in iz omejujočih prepričanj.
5. ODPOR
Dwesha Klesha
se pojavi, ko smo razočarani zaradi pričakovanj in ko želje niso izpolnjene. Povezana je z jezo, strahom in tesnobo.

4 PERESNA DETELJICA

Ko so ovire odstranjene in ovoji očiščeni, se v ovoju notranje blaženosti, ob samospoznanju rodi večna neminljiva radost in sreča, ki jo predstavlja 4 peresna deteljica, sestavljena iz štirih src. Zgornje najvišje srce predstavlja božansko ljubezen skozi katero duša od samospoznanja napreduje naprej v večni ljubezenski odnos z Najvišjim, v spoznanje Boga.

Prosimo, vnesite ključno besedo v spodnje polje: